Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.

Zaten avantür bir film bizimkisi…

 DB_1

Temamız “macera” ya da “serüven” mi demek isterdiniz? Farsça kökeni ile sergüzeşt. Fransızcadan devşirme haliyle avantür. Hepsi içimizi kıpır kıpır etmeye yeter. Bu kelimeleri duyunca hepimizin aklına bambaşka hikayeler gelecektir. Benim aklımda canlanan ise bizzat Photo Graphica’nın hikayesi. Çünkü kelime anlamından yola çıkarsak; başımıza geleceklerden habersiz, sonu bilinmeyen, tehlikeli fakat heyecanlı bir işe başlıyordum. “İyi ki” de bu maceraya atılmışım. Neden mi?

Biraz reklam olacak biliyorum ama (işimiz bu) kısaca özetleyerek hikayemizi aktarmak isterim. Photo Graphica sekiz senelik bir reklam ajansı. Şirketlere reklam danışmanlığı veriyor ve iletişim çalışmalarını yürütüyor. Kataloglar, ilanlar, reklam kampanyaları, açılışlar, organizasyonlar, promosyonlar… Fakat yola çıkış hedeflerimizin başında fotoğraf ve grafiği birlikte kullanarak “üretim” yapmak vardı. Klasik bir ajanstan farklı olarak somut adımlar atmak istiyorduk ve ne mutlu bize ki başarabildik… Ekip olarak bugüne kadar birçok farklı temada (kültür sanat, tarih, hukuk, basın-yayın, enerji, tekstil, moda vb.) yayınlanan Bursa yayınının yapımını üstlendik ve birçoğunu titizlikle sürdürüyoruz. Bunların içerisinde Önce İnsan (Yeşim Tekstil), Mavi Yeşil (Bursagaz), Bursa’da Zaman (Bursa Büyükşehir Belediyesi), Şehrin Işıkları (Uludağ Elektrik Dağıtım), Hisar (Osmangazi Belediyesi), Çağdaş Gazete (Çağdaş Gazeteciler Derneği) ve Bursa Barosu Dergisi gibi birçok önemli kurumun değerli yayınları var. Dergi yayıncılığı zahmetlidir, macera doludur. İstikrar ve nitelikli yayıncılıkla başarı gelebilir. Kısa süreli şıpsevdi “macera”lara yer yoktur. Doğru zamanda, doğru hedef kitleye, doğru yayını sunmak gerekir. Süreklilik sağlayamayan hiçbir yayın hedeflediği başarıları sağlayamaz ve imaj yönetimine beklenen olumlu etkisi terse döner.

Tüm bunların ışığında maceranın en önemli parçası elbette ki dergi bursa’ydı. Arkasında güçlü bir kurum olmadan yola çıkan bir şehir yayınıydı. Tespit ettiğimiz birçok ismin arasından sadece yaptığımız işi ve yeri anlatan “dergi” ve “bursa” kelimelerini seçmemiz bile bir serüvenin habercisiydi aslında. İsmi olmayan bir yayın olarak doğdu. İsmi “insan” olan bir insan gibiydi. Doğrudan iletişimin gücüne inandık ve yola çıktık. Onlarca magazin dergisinin yayınlandığı bu şehirde; her sayısında farklı bir tema ile şehrin kendisini anlatan, içinden çıkan hikayeleri kovalayan, görsellerini şehrin değerleri oluşturan, kültür sanat ve etkinlik haberleri ile şehrin nabzını tutan, derinlemesine dosya haberler ile arşivlik yazı ve görsel çalışmalar ortaya koyan bir dergi çıkartacaktık, 6 senenin ardından bugün macera tüm hızıyla sürüyor.

Herkesin “uçtuğu” yerlere “pedal basarak” gitmek de bir macera, Bursa’da yapılabilecek adrenalin dolu bir sürü öneri de. Bursalı göçmen kuşların kanadına takılıp serüvenlerine ortak olduk. Ayrıca arabeskten caza macerasıyla Buse Türker de konuğumuz ve Roma’da Melekler ve Şeytanlar’ın izini sürüyoruz. Son olarak Bursa Fotoğraf Yarışması’ndan yansımalar da sayfalarımızı süslüyor. Kısaca macerayı seviyoruz. Katılmak ister misiniz?

PG - iletişim artık böyle

Bu da ilginizi çekebilir
Kapalı
Başa dön tuşu